UWAGA! W związku z licznymi pytaniami wyjaśniamy, że dysponujemy kilkoma liniami telefonicznymi. W związku z tym,
praktycznie zawsze próbując skontaktować się z nami otrzymacie Państwo
sygnał dzwonienia. W wypadku
gdy wszystkie osoby pracujące w biurze są zajęte, po kilkudziesięciu
sekundach dzwonienia zostaniecie Państwo przekierowani na inny
numer. Za to przekierowanie nie ponosicie Państwo dodatkowych
kosztów. Prosimy zatem o cierpliwość. W ten sam sposób realizowane
są rozmowy poza godzinami pracy - następuje przekierowanie
do osoby będącej na dyżurze. Za to przekierowanie nie ponosicie
Państwo również żadnych dodatkowych kosztów.
Sprawy handlowe (informacja handlowa, ceny usług, informacje dla nowych klientów,
możliwość świadczenia usług w danym rejonie):
Sprawy płatności (fakturowanie i płatności,rozliczenia):
Dział handlowy: 887 88 22 77
Fax: (91)
e-mail: biuro-at-isc.szczecin.pl
Sprawy techniczne oraz obsługa abonenta:
Biuro Obsługi Klienta (zmiany w usługach, zapytania od istniejących klientów, wsparcie klienta,
problemy w korzystaniu z usług):
Adres korespondencyjny oraz numery NIP, REGON i konta bankowego
dostępne są
tutaj
Data ostatniej modyfikacji treści: 11.01.2016 19:04:24
|